نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

برتری رنگ پیوستگی در نمای کامپوزیت

۱: ورق آلومینیوم نمای کامپوزیت Alcopanel به ضخامت ۴ میلیمتر میباشد که از ۲ لایه ۵/۰ میلیمترآلومینیوم با آلیاژA3003-H16 تولید کمپانی Alcan آلمان میباشد و هسته مرکزی آن بسته به سفارش کارفرما از نوع پلی اتیلن خالص یا پلی الفین(ضد حریق) تهیه میگردد.

۲: قدرت پیوستگی یا نیروی جداسازیPeel strength=12/34 cm)) ورق کامپوزیت ALCOPANEL حدودا دو تا سه برابر ورق های معتبر دنیا میباشد که این مربوط به خط تولید با تجهیزات کاملا آمریکایی در این کمپانی است .

۳: نوع رنگ ورق آلومینیوم نمای کامپوزیت Kyner 500 میباشد که محصول کمپانی PPG آمریکا است و با ضخامت ۳۵ میکرون که از ویژگیهای آن پیوستگی کم نظیر رنگ به جهت تکنولوژی پیشرفته غلطکی و به دلیل ایجاد یک سطح کاملا پیوسته در مقابل آلودگیهای جوی,زباله های صنعتی,انواع اشعه های خورشید مقاوم تر است ,علت آن استفاده از %۷۵ PVDF در رنگ میباشد که پس از ۱۰ سال ورق آلومینیوم کامپوزیت فقط ۵% افت رنگ در شرایط عادی خواهد داشت.در ضمن ورق آلومینیوم کامپوزیت توسط کمپانی HYSCO کره جنوبی که در اصل خط رنگ کمپانی هیوندای موتورز کره جنوبی میباشد رنگ آمیزی میگردد.

۴: فیلم یا پوشش محافظ ورق آلومینیوم نمای کامپوزیت ازشرکت DUPON فرانسه تهیه شده و از بالاترین کیفیت برخوردار میباشد و این پوشش به مصرف کننده این امکان را میدهد که تا ۵ سال بتواند پوشش محافظ را از ورق آلومینیوم کامپوزیت جدا نکند. موادی که در چسب این پوشش استفاده شده به شکلی است که پس از مدتی خاصیت خود را از دست داده و به جای اینکه به رنگ ورق بچسبد و به ورق آسیب برساند خود پوشش از ورق جدا خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.