نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیت ساختمان

در ساختمان خیابانهای مدرن دیوارهای خارجی اغلب از بتن ارمه دارای حفره حالت تعلیق درآمد. و نمای ساختمانها عبارتند از دیوارهای پرده و دیوار پیش ساخته بتنینمای ساختمان نمای کامپوزیت ،نما می تواند در زمان مورد نیاز بعنوان مقاومت در برابر آتش امتیاز محسوب شود .به عنوان مثال اگر دو ساختمان بسیار نزدیک به هم هستند.احتمال گسترش آتش از یک ساختمان به ساختمان دیگر را کاهش دهد به طور کلی سیستم های نما که به حالت تعلیق و یامتصل به اسلب بتنی پیش ساخته خواهد شد از آلومینیوم یا آنودایز) یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

در سال های اخیر بیشتر نمای کامپوزیت آلومینیوم در ساختمان  استفاده شده است .با توجه به هزینه و نوع کیفیت آن محبوب شناخته شده است.نما کامپوزیت وعوامل تشکیل دهندهآلومینیوم در کامپوزیت پنل  بعنوان روکش فلزی به طور گسترده ای استفاده می شود.در توصیف  ورق  مسطح میتوان گفت  که از هسته ترموپلاستیک پیوند بین دو ورق آلومینیوم تشکیل شده است روکش فلزیخارجی ساختمان (نمای کامپوزیت ساختمان) استفاده می شود.مزیت اصلی  این است که با وجود وزن سبک آن بسیار سفت و سخت و قوی میباشد. با توجه به توانایی نقاشی آلومینیوم در هر رنگ نما کامپوزیت در طیف گسترده ای از رنگ های فلزی و غیر فلزی ارایه میشودبطوریکه الگوهای نمای کامپوزیت با تقلید از مواد دیگر مانند چوب یا سنگ مرمر نیزاستفاده میشود. برنامه های کاربردی از نما کامپوزیت به روکش فلزی نمای ساختمان محدود نمی شود؛آنها را می توان در هر برنامه روکش فلزی استفاده نمود.

پارتیشن، سقف کاذب و غیره ورق جهت نمای کامپوزیت آلومینیوم در ضخامت های مختلف و مارک های مختلف در دسترس هستند.ورق های کامپوزیت عالی با رنگ PVDF پوشش داده شده است که تا ۳۵ میکرون است.این مزیت می تواند خم، برش، حفر، مشت و به راحتی به اشکال پیچیده شکل گرفته شود. نمای کامپوزیت دارای نصب و راه اندازی آسان است و در زمان دوره ساخت و ساز صرفه جویی میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.